HEM / VANLIGA FRÅGOR
VANLIGA FRÅGOR
Ja, vi behöver registrera ert företag som kund i vårt system för att man ska kunna anmäla sig till någon utbildning.
I samband med registrering som kund hos Hexis AB får man ett kundnummer, som behöver anges i samband vid anmälan till utbildning.
Nej, du behöver vara anställd på ett företag som är kund hos Hexis AB för att kunna gå våra utbildningar.
Din anmälan kommer att granskas av våra Hex'perter och därefter skickas en bekräftelse på deltagande i utbildningen via e-mail.
Ja, både lunch och fika ingår i priset.
Nej, du behöver först genomgå Basic innan du kan gå Advanced - oavsett hur länge du har arbetat med självhäftande vinyl tidigare.
Nej, på våra utbildningar lär du dig de färdigheter som krävs för att applicera självhäftande folier. Här bedöms du inte på samma sätt och enbart närvaro och visat intresse krävs för att tilldelas diplom efter avslutning.
Vid en certifiering genomgår man ett teoretiskt och ett praktiskt test, där man bedöms under en hel dag i ett antal olika moment. För att bli en HEXIS Certified Installer behöver man klara samtliga moment.
Vi tar in max 4 deltagare till varje utbildningstillfälle.
Är kursen fullbokad kan du ställa dig i väntelistan. Vi kontaktar de på väntelistan i turordning om avbokningar sker eller om vi har möjlighet att ta in fler på kursen.
Vi hjälper gärna med att rekommendera hotell att vända sig till, men bokning genomförs av en själv.
Uppge detta under "Övrig information" vid anmälan, så kontaktar vi dig med mer information.




